בנק ישראל קורא לכם לחדש את את השטרות בארנקים

    צבי טסלר No Comments on בנק ישראל קורא לכם לחדש את את השטרות בארנקים

    בנק ישראל קורא לציבור לחדש את שטרות 20 ו-50 ש"ח • ומזהיר "במהלך תקופת החלפת השטרות זייפנים וגורמים עבריינים מנסים להפיק רווחים אסורים"

    שטרות של 200 ש"ח | אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל ניסו לעורר פרובוקציות ונתקלו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    לקראת כניסתם למחזור של השטרות החדשים בעריך 20 ש"ח ו- 100 ש"ח, הצפויה בהמשך השנה, מתקדם בנק ישראל בהיערכות הנדרשת להשלמת החלפת סדרת השטרות. במסגרת זו נמסרו, בסוף שנת 2016, דוגמאות של השטרות החדשים ליצרנים, ספקים ומפעילים של מכונות ממכר, ספירה ומיון הנדרשים לכייל את המכונות שברשותם. בנק ישראל עוקב אחר פעילות הכיול של מכונות הממכר במשק, וממשיך לפעול באמצעות מסירת מידע, הדרכה וסיוע מקצועי לגורמים הרלבנטיים על מנת לאפשר להם להיערך בזמן מבחינה טכנית ותפעולית לכיול המכונות שבאחריותם.

    "עושים סדר בשטרות לקראת הפסח" – בנק ישראל קורא למי שעדיין מצויים ברשותו שטרות מסדרה ב' בעריכים 50 ש"ח ו – 200 ש"ח להחליפם, ללא עמלה, בשטרות חדשים בקופות הבנקים המסחריים, חברת הדואר ובקופת הציבור בבנק ישראל בירושלים. לחילופין, ניתן להפקיד את השטרות מסדרה ב' בחשבון הבנק, או לעשות בהם שימוש.

    במהלך התקופה של החלפת סדרת שטרות, זייפנים וגורמים עבריינים מנסים להפיק רווחים אסורים על ידי הפצת העתקי ותצלומי שטרות תוך ניצול חוסר היכרותו של הציבור עם השטרות החדשים ועם סימני הביטחון שלהם.

    בהמשך, יפרסם בנק ישראל את המועד המדויק להשקת שני השטרות הנוספים, פרטים אודות סימני הביטחון המשולבים בהם, וכן לוחות הזמנים להחלפת השטרות מסדרה ב' בשטרות החדשים, בסניפי הבנקים המסחריים, בחברת הדואר ובבנק ישראל.



    0 תגובות